»Dvig cen goriv je neposredno povezan s krizo v Ukrajini. Cena bi se lahko hitro znižala. V nekaj tednih bi lahko z 200 dolarjev padla na 80 dolarjev za 158-litrski sod nafte. Ker smo v izredno težkem trenutku, v času hude krize, in v takih trenutkih so cene goriv zelo občutljive.«
»Ob tem je treba upoštevati, da vsak dvig cene prevoznine pokrije stroške višjih cen goriva z zamikom, odvisno od pogodbenih klavzul, vendar ne prej kot v 30 dneh.«
»Ob prepovedi uvoza ruske nafte na trgu lahko zmanjka več kot pet milijonov sodčkov nafte, zaradi česar bi se lahko cena nafte dvignila s sto dolarjev na 200 dolarjev.«
»Stroški so nam nastali, prodali smo več goriva, nismo pa pokrili nabavnih cen.«
»Da znižan DDV obračunamo samo na neto ceno goriva in zraven dodamo zgolj še znižano trošarino ... to bi znižalo ceno goriva v trenutku za do 30 odstotkov.«
»Predlagamo, da vlada začasno regulira cene na veleprodajnem trgu in kompenzira trgovce z naftnimi derivati. S tem bi omejili nenadzorovan dvig cene goriv ter posledično zavrli splošno rast cen storitev in proizvodov.«
»Zato ker naše cene deloma zaostajajo tudi za cenami na nekaterih drugih trgih. Lahko bi dosegli tudi kakšen rekord. Težko je reči natančno.«
»Z njim smo dosegli zastavljeni cilj, da v težkih časih potrošniku pomagamo z zamejitvijo oz. celo znižanjem cen tistih prehranskih proizvodov, ki so za njega najpomembnejši in so del vsakodnevnega osnovnega prehranjevanja.«
»To pomeni, da so številni prevozniki za zagotovitev rentabilnega poslovanja primorani razmisliti o dvigu cen prevoznih storitev.«
»Pri daljinskem ogrevanju so cene ob krizi dvignili le malo, podražitve, ki so jih imeli, izhajajo iz dviga cen zemeljskega plina.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju